reklama

Mŕtve žaby na ceste v Tatrách

Na skok som doma. Chcel som písať o kráse a sile prírody, ktorá dokáže aj nemožné s ľahkosťou a eleganciou. Zničený les prehodila do ružového šatu zakvitnutých kvetov.Chcel som rozprávať o lesných jahodách, ktoré sa vám rozpadajú na jazyku a truskajú pod zubami...Čučoriedkách, ktoré som mal pred sebou ako modré koberce. O vôni materinej dúšky, na lúke, kde som preležal hodinu pozorovaním oblakov. O tichu a kráse.ALE...Cesta na Sliezsky dom. Roky dozadu strážena. Tí, ktorí si nižšie nevšimli dva zákazy vjazdu boli vrátení... Dnes rampa zostala na samovôli ľudí. Hore pri plese je parkovisko, ak si zaplatíte...Ideme cestou po včerajšom daždi na nej skokani s vyvalenými vnútornosťami...Tak dovidenia na člnkoch na Štrbskom plese...alebo na novom vleku do Furkotskej doliny?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

 

Marek Gajdoš

Marek Gajdoš

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Lekár na novorodeneckom oddelení. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáS úsmevomČo Vy na to?FotečkyRozprávky-nerozprávkyTatryPrahaPoézia?SúkromnéZ práce

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu