reklama

Tam, kde končia slová...

Keď zavriem oči svojmu pacientovi. Na monitore sa objaví rovná čiara. Sestrička pootvorí okno, aby mohol "odísť"... Vypnete všetky pumpy, ventilátor a všetko stíchne. Alarmy prestanú, zvučia už len v hlave. Malé telíčko ostáva v inkubátore...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (72)

Prídu rodičia a vy plačete s nimi...do obálky im dáte aspoň kúsok vlasov ich synčeka dcéry...Sú to príbehy, ktoré sa vás dotknú...a ste ich súčasťou už navždy...Jedna mamička mi napísala:S mojím synom ste strávili viac času ako ja a preto mi navždy zostanete veľmi blízkym človekom, asi ho nikto nepoznal ako vy a ostatní personal JISky. Vďaka, že ste taký ľudský. Že ste boli ku nám otvorený, napriek tomu ze sme stale vyvolávali ako sa malinky má, ani raz ste nereagovali podráždene. Tak nejak sme dúfali, že sa malinký z toho dostane... Prajem Vam veľa úspešne vyliečených detičiek a šťastných rodičov.Mamička dieťaťa, ktoré sa nám nepodarilo zachrániť...A ja mám slzy v očiach a chcem len povedať, že všetkým, s ktorými som sa stretol chcem ja poďakovať za to, že boli/sú takými skvelými rodičmi, akými statočnými ľuďmi akými sú...

Marek Gajdoš

Marek Gajdoš

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Lekár na novorodeneckom oddelení. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáS úsmevomČo Vy na to?FotečkyRozprávky-nerozprávkyTatryPrahaPoézia?SúkromnéZ práce

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu